Anasayfa Anasayfa >Serbest Bölge >Genel >Tartışma
  Aktif Konular Aktif Konular RSS: reenkarnasyon??
 
 
 Reklam Oluşturun
Üniversite Öğrenci Evi

Üniversite Öğrenci Evi

Ziyaret Edin...


   


reenkarnasyon??

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <12
Yazar
papatya Açılır Kutu Gör
Forum Kolik
Forum Kolik
Simge

K.Tarihi: 13/Nisan/2006
Bölüm: Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
Durumu: Aktif Değil
Gönderilenler: 1050
Tesekkür: 297
Rep: 796
Mesajın Direkt Linki Konu: reenkarnasyon??
    Gönderim Zamanı: 30/Ağustos/2009 Saat 17:17
:))
farkı fark edenin farkını fark ederim!!!
hot-ice Açılır Kutu Gör
Forum Acemisi
Forum Acemisi
Simge

K.Tarihi: 22/Ocak/2009
Bölüm: Şehir ve Bölge Planlama
Durumu: Aktif Değil
Gönderilenler: 0
Tesekkür: 0
Rep: 0
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22/Eylül/2009 Saat 18:08
bence reenkarnasyon diye bişey yok. bunu en büyük ıspatı nüfüs artışı. eğer reenlarnasyon olsa idi dünyada sürekli bir nufüs artışı olamzdı demi... yani inananlar için söylüyorum bu zaten islamıyete zıt bir fikir...çünkü kuranda ölenlerin bir daha dünyaya gidip hatalarını düzeltmek isteycekelrini ama bunun olmayacağı yazıo. tabi inanmayan arkadaşlar olabilir. ben sadece inananlar için yazdm bunu.üstelik bilimsel olarak bakarsak dünyaya gelen hiç bir varlığın dna sı birbirini tutmayacak şekilde kombine edimş bunu da düşünmke lazım
yasakbölge Açılır Kutu Gör
Mod Asistanı
Mod Asistanı
Simge
Ege Üniversitesi

K.Tarihi: 01/Eylül/2009
Durumu: Aktif Değil
Gönderilenler: 2333
Tesekkür: 137
Rep: 321
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22/Eylül/2009 Saat 18:16
Orjinalini yazan: hot-ice

bence reenkarnasyon diye bişey yok. bunu en büyük ıspatı nüfüs artışı. eğer reenlarnasyon olsa idi dünyada sürekli bir nufüs artışı olamzdı demi... yani inananlar için söylüyorum bu zaten islamıyete zıt bir fikir...çünkü kuranda ölenlerin bir daha dünyaya gidip hatalarını düzeltmek isteycekelrini ama bunun olmayacağı yazıo. tabi inanmayan arkadaşlar olabilir. ben sadece inananlar için yazdm bunu.üstelik bilimsel olarak bakarsak dünyaya gelen hiç bir varlığın dna sı birbirini tutmayacak şekilde kombine edimş bunu da düşünmke lazım


konuya yorum açısından bir sen yazmışsın:D  ben de yorumlayayım..benim dini inancıma göre böle bi saçmalık yoktur..tartışıılması bile boştur..Wink((benim düşüncem bu))



Ege Üniversitesi
sml_iai Açılır Kutu Gör
Forum Bağımlısı
Forum Bağımlısı
Simge

K.Tarihi: 26/Ağustos/2009
Durumu: Aktif Değil
Gönderilenler: 545
Tesekkür: 39
Rep: 86
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22/Eylül/2009 Saat 18:17
aynen katılıyorum zaten kimsede tartışacak bir konu olarak bile görmemiş bunu:D
BaCıMıN örtüsü BaTMaKDa ReZiLiN GöZüNe
ACıRıM TüKRüGe BiLLahi TüKüRSeM YüZüNe

teasrriak Açılır Kutu Gör
Forum Kolik
Forum Kolik
Simge

K.Tarihi: 20/Ağustos/2008
Durumu: Aktif Değil
Gönderilenler: 1360
Tesekkür: 82
Rep: 170
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22/Eylül/2009 Saat 18:18
dmi..=) yok ööle bişi=)
Bana kefendir yatak,sana tabuttur havuz

Sen kıvrıl,ben gideyim,Son Peygamber kılavuz!

Yol onun,varlık onun,gerisi hep angarya

Yüzüstü çok süründün,ayağa kalk, Sakarya!
      
glşn_gk Açılır Kutu Gör
Forum Acemisi
Forum Acemisi
Simge

K.Tarihi: 21/Eylül/2009
Bölüm: Şehir ve Bölge Planlama
Durumu: Aktif Değil
Gönderilenler: 59
Tesekkür: 2
Rep: 3
Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22/Eylül/2009 Saat 19:03
hot_ice kardesime katılıyom aynen destekliyom bırakın kardesim bu işleri ya hep tartisirlar öyle kalır o dediginiz veledde de sahsen reklam kokan hareketler görüyom bunlara gerenk yokBig%20smilegündemdeki sıcak konuarı saptırmak için milletin ilgisi baska yönlere cekilmek isteniyiThumbs%20Up
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <12

En Son Mesaj Yazılan Konular
Konu Forum Yazan Tarih Okunma
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın EGE Nakliyat | Maltepeİzmiregetur17/Kasım/2017-10:515579
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın Kadınlar Neden Gay Erkekleri Sever?=)))Genelninest12306/Temmuz/2017-02:412152
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın şeyh izdihamı...(!)Türkiyeden Haberlerninest12306/Temmuz/2017-02:381136
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın komik itiraflar....:)Komikninest12306/Temmuz/2017-02:352076
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın göz yanılmaları...!Resim Kutusuninest12306/Temmuz/2017-02:346265
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın Autocad,ansys,solid works,catiaYazılım,Web,Grafik,3d Tasarım ve Programlamaninest12306/Temmuz/2017-02:331412
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın ÖĞRENCİ VE ÖĞRETMEN KARTLARI İÇİN SON 2 AYUlaşımninest12306/Temmuz/2017-02:323790
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın işte yılın ödüllü fotoğrafları..Sanatsal Resimlerninest12306/Temmuz/2017-02:321173
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın Abi balığa limon sıkılır mı yaKarikatürlerninest12306/Temmuz/2017-02:23817
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın Mazda'dan Müthiş Konsept: ShinariTeknoloji ve Bilimninest12306/Temmuz/2017-02:221157
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın I want to pLay Game Türkiye iLe KonuşuyoR.. =)Komik Resimlerninest12306/Temmuz/2017-02:211320
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın eshot haritası (tüm otobüs hatları)Ulaşımninest12306/Temmuz/2017-02:209412
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın " Seni andığımda gonca gül tüter "Forumlu Şairlerninest12306/Temmuz/2017-02:19965
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın Torbalı-Buca Arası Ulaşım İçin YardımUlaşımninest12306/Temmuz/2017-02:133802
Konuyu Görüntülemek İçin Tıklayın Satılık Orjinal Absinthe.Genelninest12306/Temmuz/2017-02:0717664
              Cevaplanmamış Konular Aktif Konular             

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Link Değişimi
Link Değişimi
Taksi Programı izmir   



Bu Sayfa 0,438 Saniyede Yüklendi.